Editor de continguts

Signem un conveni amb el Síndic de Greuges de Manlleu per millorar l’atenció a l’usuari

El passat dimarts 21 de maig Josep Maria Montserrat, Gerent de Concessions de SOREA, i Sergi Sanchís, Customer Counsel de SOREA, van signar un conveni de col·laboració amb Josep Maria Anglada, Síndic Municipal de Greuges de Manlleu, amb l’objectiu d’establir un protocol d’actuació per a la gestió de les reclamacions del servei d’aigua del municipi i per assegurar el subministrament a les persones en situació de vulnerabilitat.

El compromís amb les persones i la millora de la seva qualitat de vida, a través de l’accés a un bé essencial com és l’aigua, és la base del nostre codi ètic. És per aquest motiu que la cooperació amb les oficines dels defensors dels ciutadans de les poblacions on gestionem el subministrament de l’aigua resulta de gran ajuda. En aquest sentit, disposem d’un servei de mediació i resolució de queixes i reclamacions, anomenat Customer Counsel, adreçat als usuaris que no han quedat satisfets amb la resposta donada per la companyia o que no han rebut resposta en el termini de temps establert.